Selasa, 20 Disember 2011

Sudah Berhari-hari Hati Ini Menahan Rindu

 Diam tak diam , hari beganti hari , siang pergi ke malam , malam pergi ke siang , Alhamdulilah masih di beri kesempatan untuk hidup di bumi yang Indah ini ..


 Tak kenal maka tak Cinta ,
Bila kenal ingin berumah tangga rasanya :) *smile :D


 1 tahun 6 Bulan 8 Hari bersama Si Dimple , rasa baru semalam mula naik ulat-2 bulu utk kenal , gedik-2 nak cakap Iloveyou , Imissyou , tapi bila cubit pipi rase sakit , tak mimpi rasanya :) aku tak tahu dari corok mana aku boleh kenal si dimple ,, seingat aku satu sekolah agama bersamanya :) sampai darjah 3 , darjah 4 aku pindah sebab jauh dari rumah , tak lah rapat , tak penah bercakap , tapi memory aku kuat untuk ingat semua ni ..


 Zaman dah berubah dunia dah maju , facebook , myspace , twitter , skype , ym , menjadi santapan anak-2 muda sekarang :) termasuklah aku .. Mula di Facebook maka bermula lah episod meng-kaya kan syarikat Maxis sehingga sekarang .. :) 


   " Engkau jauh semakin jauh aku rindu semakin rindu " 


OHH SPM ! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan