Ahad, 18 Disember 2011

Selamat Tinggal ..










Assalamualaikum dan hai reader :) haha , skema ayat ;p dulik ahh , lama tak sekolah mmg mcm tu , hihihi .. dah lame tak ziarah blog nie kan ? malas sebenanye nak taip-2 nie , kalaulah ape yang aku pikir terus keluar dekt screen nie , alangkah bahagianya hidup , wahahaha ~ okay dah jauh lari daripada tajuk entry tu , selamat tinggal utk siapa ? jiran sebelah ? jiran belakang ? kucing yg selalu lalu lalang dpn rumah nie ? boypreng ? semua tak kena , money drop jatuhh ! haha .. sebenanye entry nie utk kwn begaduh hari-2 yg dah pegi dari Negeri Sembilan dan membawa diri ke Negeri Perak , wow ! dekat gile , kebas jugak la duduk dlm kereta tu even bukan aku yg drive , muahaha ~ 


 Okay , tak ade lagi kawan gaduh aku , orang suruhan aku , yg tukang buat lawak dlm rumah nie ,   kawan nak gosip-2 , kawan nak makan super ring sme-2 , berebut lappy , nak main sepak-2 , haha ..tak ade lagi penyokong setia Barcelona dlm rumah nie , walaupun bilik kau td dah penuh dgn pemain barca ,  terakhir semua semalam , :/ sedih jap ! hihi .. tak de lg khidmat nsihat suruh bce buku dari kau tu , agagaga ~ InsyaAllah akan buat yg terbaik utk tahun depan , *spm* , Yes ! I am the next bro :') 



      Dulu 5 sekarang 4 , 5 balik , sekarang 4 balik ! baju putih tu dah missing ,  tengok belakang , semua gamba pemain  barcelona , gamba aku tak ade , sentap jap ;p




    *rindu aiskrim belon-2 , balik la cepattttt ! :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan