Sabtu, 24 Disember 2011

Family day :)

 Assalamualaikum n selamat malam (12.42 am ) pagi ok ? tapi gelap je kite panggil la malam , haha .. ok dah mula la tu .. ok semalam family day dekat desawaterpark , best la jugek , tapi best lagi gambang wlaupun die satu jename , permainan die tak lah mencabar , tak de permainan yg bole buat jantung aku tcabut kejap , semua cool-2 je , haha ..  gerak pukul 10 pg , smpi sne lpe nak tgk jam , hihi , tp rse mcm skejap , boley la tetidur kejap , hujan-2 sejuk extra air cond lg pakej betul tu .. ;)

 Hujan tetap turun , walaupun dah masuk dah beli tiket , dah pki gelang kertas tu , agaga ~ mood mcm tak de je nak mandi , gerimis-2 sikit , sepupu dah bnyk kali ajak menjunam , pg je la kan , membazir je masuk bebayar tp tak mandi , series mase ak mandi tu alahaiii malas nye sbb gerimis , kang demam menyusahkan je , haha , bila dah masu dalam air , okay ! lupekan demam , lupe kan fb skjp , rase tak nak naik je .. haha , kalau desawaterpark tu aku pnye tak pelah boleh berendam smpi malam , ;) hewhew ~ paling best dekat ombak , bila ombak tu datang sepuluh masalah aku hilang .. hikhik .. lepas leke-2 di buai ombak , warden dtg suh naik ajak balik , goodbye ombak :(

Dah siap-2 semua , gerak balik , lepas tu singgah dunkin donuts kejap , lepas tu terus gerak pergi JJ seremban , satu kerete je , sbb nak jmput abg yg baru je msuk poli tu , haha .. tak sempat rindu dah balik , sementare tunggu die , lepak-2 dekat jj tengok wayang cerite ' Suatu Malam Kubur Berasap ' aku bg 3/5 sbb time tu aku ngantok 2 kali tetidur .. haha .. part hantu yang merepek-2 keluar smpi popcorn yg nabila pegang pon terabur , maka aku pon terjage :) cerite tu ade sambungan  'suatu malam kubur berasap 2 ' siap dah promote , haha ... bagus lah biar senang org nak kumpul duit .. :P  gera balik amik abg dekat terimnal one , lepas tu gerak maka selamat lah sampai di rumah :)  Tengok lah sedikit sbnyk gmba yg ade ..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan