Sabtu, 21 April 2012

Ujian dari-Nya

Assalamualaikum n selamat malam reader :) Hmm , sedih hati ini bila mengenangkan nasib yg tidak tahu  apa penghujungnya, dan apa jua di sebalik Ujian dari-Nya ini :) mungkin mengajar aku erti rindu ? sayang ? ataupun cinta ? tepuk dada tanya Hati , hihihi , ayat nak propa je .. Act, jujur aku sedih mengenangkan nasib aku yang bagai pungguk merindukan bulan yg di pagari bintang *sajetambah .. Tah sehat ke die , dah makan ke belum , mcm mana life die , taf lg ke die , gemok lg tak die , tp hari tu akk die ade text , cakap die dah kurus , Omg ! jgn laahh , i tak suke lelaki kempeng-2 nie ;D

Last berjumpa jumpa-an :p masa cuti sekolah bulan 3 hari tu , awal bulan , seminggu cuti bkn beerti hari-2 aku dating , gaduh masa tu , masing-2 ego tinggi melangit , konun tak text, dia balik dri kandang jumaat , jumaat,sabtu tak text , fuhh~ padahal dah selalu nmpk dpn mata bila keluar ,, tau tak ? bagai kaca di hempas ke lantai lalu dipijak-2 rasa sakit hati ini bila nampak u :( K , dgr ckp hati , Chillll malinda chillll :/

Last jumpa , k kali ni betul-2 last :p haha .. jumpa hari ahad , before die balik , mcm-2 halangan , last-2 dpt jumpa last minit je , aku tnggu dpn rmah lalu pergi.. diam seribu bahasa .. jujur hati aku menjerit aku rindu , jangan pergi tinggalkan aku ! jerit dlm hati je sape lah dgr , sendri je dgr :) sampai je , tetibe aku jd Elmo ,ehh salah, emotional :) trus mintak maaf bagai klu ad buat silap, mcm hari raya plak kan ? k malu kot , haha .. lepas tu die senyum-2 , die psan , ubah perangai lepas nie , haha , ad jgk perangai yg tak elok aku nie rpenye :p , hihihi .. seriesly tak sweet pon mse last jmpe tu :( entah msing-2 mood merundum kot ! haha .. tbe-2 snyap , jujur aku cakap semua gelak aku , terpaksa ! aku sedih sebenarnya tp tak nak tnjuk , sbb tak nak dia balik kandang dgn perasaan hambar :( tulah last aku tgk muka dia , dgr suara die , dpt gedik-2 dgn die .. last cuti sampai la skrg TAK ADA SEBARANG MESEJ , mahupun CALL :D nice kannn ? huh ! mybe die tgh struggle , hopefully okay sayang :) relationship kita terus mcm dulu walaupun aku tak tau kau mcm mana sekarang :) *ilebiuuuu!

*Ujian ini membuatkan aku takot utk mempunyai hubungan istimewa dgn insan bernama lelaki , takot di tinggalkan ! tulus dari hati .




Tiada ulasan:

Catat Ulasan