Sabtu, 14 Januari 2012

Selamat Hari Lahir ♥

 14 JANUARI 1995
Lahir seorang Hamba Allah , yang cukup Sempurna ,
Tanpa sebarang cacat cela ,
Dia di Azankan ,
Rasa bersyukur kedua ibu bapa nya apabila dia selamat di Lahirkan ..

Angin pagi yang sayup-sayup ,
Aku conteng blog ini ,
Sebagai luahan hati ,
Walaupun tak seberapa ,
Aku bahagia masih di kurniakan oleh Allah rasa Sayang dan Cinta utk nya ..

Tidak pernah terlintas di kepala utk bertemu empunya diri ,
Begitu juga aku ,
Halangan begitu banyak cuba mengusha-usha hubungan kami :')
Alhamdulilah , masih utuh ..

Aku rindu kamu kata aku ,
Aku rindu kamu juga kata dia ,
Aku cinta kamu kata aku ,
Aku cinta kamu juga kata dia .. :')

 Selamat hari lahir  yang ke tujuh belas ye sayang , is just Number ok ? :') semoga di panjang kan umur dan di murahkan rezeki , Thanks for everything , buat saya tersenyum , buat hari-2 saya makin hari makin indah walaupun jauh mana sekalipun kita berada :') Good Luck for SPM this year , do the best n Selamat mengambil Lesen kereta jgk , boleh la jadi driver teman dating :') ahaaa ..  balik cepat ! nak nyanyi kan lagu ' Happy Birtday ' utk awak :p .. I Love You :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan